ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ Από το Πρακτικό 16/05.05.2025 συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αριθμός Απόφασης 203/2025 Θέμα 9ο Η.Δ.: «Χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρομίου) επί της οδού Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου» Στην Κόρινθο και στην έδρα του Δήμου Κορινθίων σήμερα την 05η του μηνός Μαΐου του έτους 2025, ημέρα της εβδομάδος Δευτέρα και ώρα 19:00 έλαβε χώρα η τακτική δια ζώσης συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορινθίων, ύστερα από την με αριθμ. πρωτ. 13944/30-04-2025 έγγραφη πρόσκληση, του κου Παπαβενετίου Γεωργίου, Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, που επιδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4555/2018, άρθρο 74 § 1 σε κάθε έναν των Συμβούλων χωριστά καθώς και στο Δήμαρχο Κορινθίων κ. Νικόλαο Σταυρέλη ο οποίος ήταν παρών, σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Διαπιστώθηκε ότι υπήρχε νόμιμη απαρτία, αφού σε σύνολο τριάντα πέντε (35) Μελών συμμετείχαν τα είκοσι πέντε (25) Μέλη, δηλαδή: ΠΑΡΟΝΤΑ ΑΠΟΝΤΑ 1. Παπαβενετίου Γεώργιος- Πρόεδρος 2. Ταγαράς Βασίλειος 3. Μελέτης Χρήστος 4. Τσουλουχά Δήμητρα 5. Δημάκος Κωνσταντίνος 6. Χατζής Μιχαήλ 7. Παπαϊωάννου Ευάγγελος 8. Πανταζής Βασίλειος 9. Τσάκωνας Ιωάννης 10. Γεωργακόπουλος Ευάγγελος 11. Τζαναβάρας Δημήτριος 12. Αγγέλου Κωνσταντίνος 13. Μπονάτσου Νικολέττα (Τέτα) 14. Δανιήλ Σταύρος 15. Νανόπουλος Βασίλειος 16. Πούρος Γεώργιος 17. Ραντίτσα Μαρίνα (αποχώρησε στο 18ο Θ.Η.Δ.) 18. Κυριαζής Αντώνιος 19. Ταγαράς Αναστάσιος 20. Στεργιοπούλου Αναστασία (Τασία) (αποχώρησε στο 18ο Θ.Η.Δ.) 21. Τσατσούλης Αθανάσιος 22. Πιέτρης Τιμολέων 23. Πρωτοπαπάς Δημήτριος 24. Σπύρου Παναγιώτης (Πήτερ) 25. Γκουργιώτης Κωνσταντίνος – Αλέξανδρος 1. Στριμενοπούλου Γεωργία 2. Μανωλάκης Δημήτριος 3. Παπαδημητρίου Σωτήριος (προσήλθε πριν το 1ο Θ.Η.Δ.) 4. Μποζίκης Αναστάσιος (προσήλθε στο 1ο Θ.Ε.Η.Δ.) 5. Καρασάββας Ιωάννης 6. Πούλος Ανδρέας 7. Λαμπρινός Παναγιώτης (προσήλθε πριν το 1ο Θ.Η.Δ.) 8. Μπίτζιος Δημήτριος (Α.Δ.Σ. 175,2025) 9. Καρσιώτης Παναγιώτης 10. Τζουτζόπουλος Απόστολος – Σπυρίδων (προσήλθε πριν το 1ο Θ.Η.Δ.) Οι οποίοι δεν προσήλθαν αν και κλήθηκαν νόμιμα Στη συνεδρίαση παραβρέθηκαν επίσης οι Πρόεδροι Δημοτικών Κοινοτήτων που κλήθηκαν με την ανωτέρω πρόσκληση. ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ 1. Ρουμελιώτης Γεώργιος – Κορίνθου, 2. Μαλανδρένη Κωνσταντίνα (Ντίνα) – Εξαμιλίων 3. Αγγέλου Παντελής – Αγγελοκάστρου 4. Στέφης Αναστάσιος – Αγίου Ιωάννη 5. Δεσποτάκης Νικόλαος – Περιγιαλίου 1. Μαρινάκης Παναγιώτης – Ξυλοκέριζας 2. Ζούζας Γεώργιος – Στεφανίου 3. Καραβοκύρης Αναστάσιος – Σολομού 4. Μαρινός Αναστάσιος – Αθικίων 5. Ψυχογιός Κωνσταντίνος – Κάτω Άσσου 6. Σκούρτης Κωνσταντίνος (Λούμπας) – Χιλιομοδίου 7. Λίτσας Παναγιώτης – Κουταλά 8. Κλέττας Παναγιώτης - Σοφικού 9. Σκούρτης Μενέλαος – Αγιονορίου 10. Πίτσας Γεώργιος – Κόρφου 11. Ηλίας Κωνσταντίνος – Κλένιας 12. Βαρδάκας Αναστάσιος – Αγίου Βασιλείου 13. Καλαμπαλίκη Σούκουλη Ευτέρπη (Πέπη)- Αρχ. Κορίνθου 14. Χατζής Στέργιος – Κατακαλίου 15. Ταμπουρατζή Αικατερίνη – Λεχαίου 16. Παξού Σταματία (Ματίνα) – Γαλατακίου 17. Κώστας Γεώργιος – Άσσου Οι οποίοι δεν προσήλθαν αν και κλήθηκαν νόμιμα Στη συνεδρίαση παρευρίσκεται και ο δημοτικός υπάλληλος Σούκουλης Αντώνιος για τη τήρηση των πρακτικών. Ο Προέδρος αφού διαπίστωσε απαρτία, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και για το ανωτέρω θέμα της ημερήσιας διάταξης, με τίτλο «Χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρομίου) επί της οδού Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου», έθεσε υπόψη των Μελών του Δημοτικού Συμβουλίου την αριθμ. 16/254/2025 ομόφωνη απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής με την οποία εισηγείται, στο Δημοτικό Συμβούλιο Κορινθίων την χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρόμιου) στην οδό Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής επί της πρόσοψης ακίνητου εκμισθωμένο από την εταιρεία ‘TRAVEL MATE MONOΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E.‘ σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και με τις πιο κάτω προϋποθέσεις : 1. Η ανακατασκευή του πεζοδρόμιου επί της πρόσοψης ακίνητου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής θα γίνουν με μέριμνα και δαπάνη του νόμιμου ιδιόκτητη της επιχείρησης και με τις υποδείξεις της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου βάσει του συνημμένου της παρούσας σχεδίου κάτοψης-τομής απότμησης πεζοδρομίου που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και των προδιαγραφών της κείμενης νομοθεσίας. Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι ίδια με τα υφιστάμενα και θα διατηρηθεί ο υπάρχων αστικός εξοπλισμός ( φρεάτια, κ.α.). Να μην προκληθούν ζημιές στις εγκαταστάσεις που τυχόν υπάρχουν κάτω από το πεζοδρόμιο (πχ. ΔΕΔΔΗΕ,ΔΕΥΑΚ κ.λ.π.). 2. Θα τοποθετηθεί μία απαγορευτική πινακίδα στάσης- στάθμευσης (Ρ-40 ) του ΚΟΚ παντός οχήματος, σε ευδιάκριτο σημείο καθώς και οριζόντια διαγράμμιση του οδοστρώματος έμπροσθεν της εισόδου-εξόδου με δαπάνες του νόμιμου ιδιοκτήτη και με τις υποδείξεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου. Η πινακίδα σήμανσης (Ρ-40) θα αναγράφει τη φράση: «ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΞΟΔΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Αριθ. Απόφ. Δ.Σ.…………………….…». Η συντήρηση της σήμανσης θα γίνεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη των νόμιμων ιδιοκτητών του ακίνητου . 3. Η επίβλεψη των εργασιών θα γίνει από την τεχνική υπηρεσία κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης περί έναρξης των εργασιών και παρουσία του μελετητή μηχανικού. 4. Ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης δεσμεύεται για την αποκλειστική χρήση της εγκατάστασης ως πλυντήριο αυτοκίνητων. 5. Με ευθύνη και δαπάνη του νόμιμου ιδιοκτήτη της επιχείρησης να γίνεται η συλλογή και κατάλληλη απαγωγή των όμβριων υδάτων του ακινήτου και της δημιουργούμενης εισόδου – εξόδου για την αποφυγή λιμναζόντων υδάτων στο δημοτικό οδικό δίκτυο, η συντήρηση του προσώπου της εισόδου και εξόδου καθώς και η συντήρηση της σήμανσης. 6. Απαγορεύεται το πεζοδρόμιο της οδού και ο παρόδιος χώρος να χρησιμοποιηθούν ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ή μοτοποδηλάτων ή απόθεσης διαφόρων αντικειμένων ή δημιουργία περιφράγματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να εμποδίζεται η ελεύθερη διέλευση των πεζών. 7. Σε περίπτωση αλλαγής, βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού από την οποία δίνεται η είσοδος έξοδος οχημάτων, μετατροπής του είδους της εγκατάστασης ή επέκτασης αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου παύει να ισχύει και υποχρεούται ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης να προσκομίσει νέα στοιχεία για τη προσαρμογή στη νέα κατάσταση σύμφωνα με τις οδηγίες και τα σχέδια της αρμόδιας για τη συντήρηση οδό υπηρεσίας. 8. Σε περίπτωση έργων ανάπλασης, κυκλοφοριακής αναδιοργάνωσης, έκτακτων ρυθμίσεων αναθεώρησης μελετών, σύνταξης κυκλοφοριακής μελέτης στην περιοχή παρέμβασης, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να τροποποιείται για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού. 9. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να ανακληθεί εφ’ όσον προκύψουν νέα δεδομένα ή άλλα στοιχεία αρνητικά σε σχέση με την ασφάλεια της κυκλοφορίας της οδού, τις πολεοδομικές διατάξεις του ΝΟΚ ή οτιδήποτε άλλο προκύψει, χωρίς ο νόμιμος ιδιοκτήτης να έχει δικαίωμα ένστασης ή ένδικου μέσου, καθ’ ότι με τις ανωτέρω προϋποθέσεις χορηγείται σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου . 10. Σε περίπτωση μη τήρησης των προαναφερόμενων και του εγκεκριμένου σχεδίου ο Δήμος Κορινθίων δικαιούται χωρίς καμία υποχρέωση αποζημίωσης να ανακαλέσει την παρούσα έγκριση εισόδου -εξόδου 11. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δεν υποκαθιστά την λήψη άλλων, κατά το νόμο, απαιτούμενων αδειών ή εγκρίσεων (π.χ. άδεια δόμησης, άδεια λειτουργίας, κλπ), σχετικών με την αδειοδοτούμενη εγκατάσταση. Τυχόν δαπάνες μετατόπισης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας επιβαρύνουν την ενδιαφερόμενη επιχείρηση. 12. Το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό όπως επισυνάπτεται αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας 13. Η σχετική εγκριτική απόφαση του Δ.Σ. να διαβιβαστεί στην Τροχαία Κορίνθου για την ενημέρωση της Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση η οποία έχει τηρηθεί λεπτομερώς στα ηχογραφημένα πρακτικά και αφού έλαβε υπόψη του, την αριθμ. 16/254/2025 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής, την αριθ. 4/15/2025 απόφαση της Δ.Κ. Κορίνθου, την αριθ. πρωτ. 9799/26.03.2025 εισήγηση της Δ.Τ.Υ.Π., τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 96 του Νόμου 3463/2006, το άρθρο 74 του Ν 4555/2018 και δεδομένου ότι τόσο η άρνηση ψήφου, όσο και η λευκή ψήφος δεν υπολογίζονται στην καταμέτρηση θετικών και αρνητικών ψήφων (άρθρο 74, παρ. 10 του Ν. 4555/2018), ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ Την χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρόμιου) στην οδό Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής επί της πρόσοψης ακίνητου εκμισθωμένο από την εταιρεία ‘TRAVEL MATE MONOΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E.‘ σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και με τους πιο κάτω όρους και προϋποθέσεις : 1. Η ανακατασκευή του πεζοδρόμιου επί της πρόσοψης ακίνητου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής θα γίνουν με μέριμνα και δαπάνη του νόμιμου ιδιόκτητη της επιχείρησης και με τις υποδείξεις της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου βάσει του συνημμένου της παρούσας σχεδίου κάτοψης-τομής απότμησης πεζοδρομίου που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και των προδιαγραφών της κείμενης νομοθεσίας. Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι ίδια με τα υφιστάμενα και θα διατηρηθεί ο υπάρχων αστικός εξοπλισμός ( φρεάτια, κ.α.). Να μην προκληθούν ζημιές στις εγκαταστάσεις που τυχόν υπάρχουν κάτω από το πεζοδρόμιο (πχ. ΔΕΔΔΗΕ,ΔΕΥΑΚ κ.λ.π.). 2. Θα τοποθετηθεί μία απαγορευτική πινακίδα στάσης- στάθμευσης (Ρ-40 ) του ΚΟΚ παντός οχήματος, σε ευδιάκριτο σημείο καθώς και οριζόντια διαγράμμιση του οδοστρώματος έμπροσθεν της εισόδου-εξόδου με δαπάνες του νόμιμου ιδιοκτήτη και με τις υποδείξεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου. Η πινακίδα σήμανσης (Ρ-40) θα αναγράφει τη φράση: «ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΞΟΔΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Αριθ. Απόφ. Δ.Σ.…………………….…». Η συντήρηση της σήμανσης θα γίνεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη των νόμιμων ιδιοκτητών του ακίνητου . 3. Η επίβλεψη των εργασιών θα γίνει από την τεχνική υπηρεσία κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης περί έναρξης των εργασιών και παρουσία του μελετητή μηχανικού. 4. Ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης δεσμεύεται για την αποκλειστική χρήση της εγκατάστασης ως πλυντήριο αυτοκίνητων. 5. Με ευθύνη και δαπάνη του νόμιμου ιδιοκτήτη της επιχείρησης να γίνεται η συλλογή και κατάλληλη απαγωγή των όμβριων υδάτων του ακινήτου και της δημιουργούμενης εισόδου – εξόδου για την αποφυγή λιμναζόντων υδάτων στο δημοτικό οδικό δίκτυο, η συντήρηση του προσώπου της εισόδου και εξόδου καθώς και η συντήρηση της σήμανσης. 6. Απαγορεύεται το πεζοδρόμιο της οδού και ο παρόδιος χώρος να χρησιμοποιηθούν ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ή μοτοποδηλάτων ή απόθεσης διαφόρων αντικειμένων ή δημιουργία περιφράγματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να εμποδίζεται η ελεύθερη διέλευση των πεζών. 7. Σε περίπτωση αλλαγής, βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού από την οποία δίνεται η είσοδος έξοδος οχημάτων, μετατροπής του είδους της εγκατάστασης ή επέκτασης αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου παύει να ισχύει και υποχρεούται ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης να προσκομίσει νέα στοιχεία για τη προσαρμογή στη νέα κατάσταση σύμφωνα με τις οδηγίες και τα σχέδια της αρμόδιας για τη συντήρηση οδό υπηρεσίας. 8. Σε περίπτωση έργων ανάπλασης, κυκλοφοριακής αναδιοργάνωσης, έκτακτων ρυθμίσεων αναθεώρησης μελετών, σύνταξης κυκλοφοριακής μελέτης στην περιοχή παρέμβασης, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να τροποποιείται για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού. 9. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να ανακληθεί εφ’ όσον προκύψουν νέα δεδομένα ή άλλα στοιχεία αρνητικά σε σχέση με την ασφάλεια της κυκλοφορίας της οδού, τις πολεοδομικές διατάξεις του ΝΟΚ ή οτιδήποτε άλλο προκύψει, χωρίς ο νόμιμος ιδιοκτήτης να έχει δικαίωμα ένστασης ή ένδικου μέσου, καθ’ ότι με τις ανωτέρω προϋποθέσεις χορηγείται σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου . 10. Σε περίπτωση μη τήρησης των προαναφερόμενων και του εγκεκριμένου σχεδίου ο Δήμος Κορινθίων δικαιούται χωρίς καμία υποχρέωση αποζημίωσης να ανακαλέσει την παρούσα έγκριση εισόδου -εξόδου 11. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δεν υποκαθιστά την λήψη άλλων, κατά το νόμο, απαιτούμενων αδειών ή εγκρίσεων (π.χ. άδεια δόμησης, άδεια λειτουργίας, κλπ), σχετικών με την αδειοδοτούμενη εγκατάσταση. Τυχόν δαπάνες μετατόπισης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας επιβαρύνουν την ενδιαφερόμενη επιχείρηση. 12. Το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό όπως επισυνάπτεται αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας 13. Η σχετική εγκριτική απόφαση του Δ.Σ. να διαβιβαστεί στην Τροχαία Κορίνθου για την ενημέρωση της Αφού έγινε η σύνταξη του ανωτέρω πρακτικού υπογράφεται όπως ο Νόμος ορίζει. Η ανωτέρω απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό 16 / 203/ 2025 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΕΤΙΟΥ Ακριβές Απόσπασμα Κόρινθος, 03- 06 - 2025 Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ. ΠΑΠΑΒΕΝΕΤΙΟΥ