Αριθμός Απόφασης 15/2025 ΘΕΜΑ : «Περί χορήγησης έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρομίου) επί της οδού Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου»

Αριθμός Απόφασης 15/2025 ΘΕΜΑ : «Περί χορήγησης έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρομίου) επί της οδού Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου»
Ο Πρόεδρος αφού διαπίστωσε απαρτία, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και για το ανωτέρω θέμα με τίτλο «Περί χορήγησης έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρομίου) επί της οδού Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου», έθεσε υπόψη των Μελών την αριθ. πρωτ. 9799/26.03.2025 εισήγηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας το περιεχόμενο της οποίας έχει ως εξής: <>. Το Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και έχοντας υπόψη του, την σχετική εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, τις διατάξεις των Ν. 3463/2006, 3852/2010 και 4555/2018 και δεδομένου ότι τόσο η άρνηση ψήφου, όσο και η λευκή ψήφος δεν υπολογίζονται στην καταμέτρηση θετικών και αρνητικών ψήφων ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ Γνωμοδοτεί θετικά την χορήγηση έγκρισης εισόδου εξόδου (με απότμηση πεζοδρόμιου) στην οδό Ερμού με αρ. 52 στην πόλη της Κορίνθου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής επί της πρόσοψης ακίνητου εκμισθωμένο από την εταιρεία ‘TRAVEL MATE MONOΠΡΟΣΩΠΗ I.K.E.‘ σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και με τις πιο κάτω όρους και προϋποθέσεις: 1. Η ανακατασκευή του πεζοδρόμιου επί της πρόσοψης ακίνητου με υποβιβασμό του πεζοδρομίου και κατασκευή ραμπών συναρμογής – προσαρμογής θα γίνουν με μέριμνα και δαπάνη του νόμιμου ιδιόκτητη της επιχείρησης και με τις υποδείξεις της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου βάσει του συνημμένου της παρούσας σχεδίου κάτοψης-τομής απότμησης πεζοδρομίου που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό και των προδιαγραφών της κείμενης νομοθεσίας. Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι ίδια με τα υφιστάμενα και θα διατηρηθεί ο υπάρχων αστικός εξοπλισμός ( φρεάτια, κ.α.). Να μην προκληθούν ζημιές στις εγκαταστάσεις που τυχόν υπάρχουν κάτω από το πεζοδρόμιο (πχ. ΔΕΔΔΗΕ,ΔΕΥΑΚ κ.λ.π.). 2. Θα τοποθετηθεί μία απαγορευτική πινακίδα στάσης- στάθμευσης (Ρ-40 ) του ΚΟΚ παντός οχήματος, σε ευδιάκριτο σημείο καθώς και οριζόντια διαγράμμιση του οδοστρώματος έμπροσθεν της εισόδου-εξόδου με δαπάνες του νόμιμου ιδιοκτήτη και με τις υποδείξεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου. Η πινακίδα σήμανσης (Ρ-40) θα αναγράφει τη φράση: «ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΞΟΔΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Αριθ. Απόφ. Δ.Σ.…………………….…». Η συντήρηση της σήμανσης θα γίνεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη των νόμιμων ιδιοκτητών του ακίνητου . 3. Η επίβλεψη των εργασιών θα γίνει από την τεχνική υπηρεσία κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης περί έναρξης των εργασιών και παρουσία του μελετητή μηχανικού. 4. Ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης δεσμεύεται για την αποκλειστική χρήση της εγκατάστασης ως πλυντήριο αυτοκίνητων. 5. Με ευθύνη και δαπάνη του νόμιμου ιδιοκτήτη της επιχείρησης να γίνεται η συλλογή και κατάλληλη απαγωγή των όμβριων υδάτων του ακινήτου και της δημιουργούμενης εισόδου – εξόδου για την αποφυγή λιμναζόντων υδάτων στο δημοτικό οδικό δίκτυο, η συντήρηση του προσώπου της εισόδου και εξόδου καθώς και η συντήρηση της σήμανσης. 6. Απαγορεύεται το πεζοδρόμιο της οδού και ο παρόδιος χώρος να χρησιμοποιηθούν ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων ή μοτοποδηλάτων ή απόθεσης διαφόρων αντικειμένων ή δημιουργία περιφράγματος, με τέτοιο τρόπο ώστε να εμποδίζεται η ελεύθερη διέλευση των πεζών. 7. Σε περίπτωση αλλαγής, βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού από την οποία δίνεται η είσοδος έξοδος οχημάτων, μετατροπής του είδους της εγκατάστασης ή επέκτασης αυτής ή προσθήκης νέων εγκαταστάσεων, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου παύει να ισχύει και υποχρεούται ο νόμιμος ιδιοκτήτης της επιχείρησης να προσκομίσει νέα στοιχεία για τη προσαρμογή στη νέα κατάσταση σύμφωνα με τις οδηγίες και τα σχέδια της αρμόδιας για τη συντήρηση οδό υπηρεσίας. 8. Σε περίπτωση έργων ανάπλασης, κυκλοφοριακής αναδιοργάνωσης, έκτακτων ρυθμίσεων αναθεώρησης μελετών, σύνταξης κυκλοφοριακής μελέτης στην περιοχή παρέμβασης, η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να τροποποιείται για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού. 9. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δύναται να ανακληθεί εφ’ όσον προκύψουν νέα δεδομένα ή άλλα στοιχεία αρνητικά σε σχέση με την ασφάλεια της κυκλοφορίας της οδού, τις πολεοδομικές διατάξεις του ΝΟΚ ή οτιδήποτε άλλο προκύψει, χωρίς ο νόμιμος ιδιοκτήτης να έχει δικαίωμα ένστασης ή ένδικου μέσου, καθ’ ότι με τις ανωτέρω προϋποθέσεις χορηγείται σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου . 10. Σε περίπτωση μη τήρησης των προαναφερόμενων και του εγκεκριμένου σχεδίου ο Δήμος Κορινθίων δικαιούται χωρίς καμία υποχρέωση αποζημίωσης να ανακαλέσει την παρούσα έγκριση εισόδου -εξόδου 11. Η χορηγούμενη έγκριση εισόδου -εξόδου δεν υποκαθιστά την λήψη άλλων, κατά το νόμο, απαιτούμενων αδειών ή εγκρίσεων (π.χ. άδεια δόμησης, άδεια λειτουργίας, κλπ), σχετικών με την αδειοδοτούμενη εγκατάσταση. Τυχόν δαπάνες μετατόπισης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας επιβαρύνουν την ενδιαφερόμενη επιχείρηση. 12. Το σχεδιάγραμμα : κάτοψη-τομή απότμησης πεζοδρομίου (κλίμακα 1:50) που έχει συνταχθεί από τον Γεώργιο Κωστήρη Διπλωματούχο Πολιτικό Μηχανικό όπως επισυνάπτεται αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας 13. Η σχετική εγκριτική απόφαση του Δ.Σ. να διαβιβαστεί στην Τροχαία Κορίνθου για ενημέρωση της.

Σελίδες

Κατηγορίες